آیا جنسیت کاربر بر طراحی سایت فروشگاهی تاثیر دارد؟
نوشته شده توسط : hiwebex

در طراحی سایت فروشگاهی ،جنسیت کاربر می تواند نقش بسزایی در افزایش فروش محصول داشته باشد.جنسیت کاربر از جمله نکاتی است که بعضی از طراحان سایت رعایت نمی کنند. به نظر شما طراحی سایت فروشگاهی برای کاربران آقا و یا خانم چه تفاوت هایی با هم دارند؟

بیشتر کاربران طراحی سایت فروشگاهی خانم هستند. ولی اگر می خواهید هر دوجنسیت را هدف قرار دهید باید تکنیک ها را در طراحی سایت رعایت کنید. متغییرهایی هستند که طراح سایت فروشگاهی می تواند آن ها را بسته به جنسیت کاربر تغییر دهد.مانند تصاویر،متن،رنگ و اشکال.

نکات مورد استفاده در طراحی سایت فروشگاهی با توجه به جنسیت کاربر

رنگ صورتی یک رنگ دخترانه است. باید توجه کنید اگر مخاطب بیشتر خانم ها هستند کمتر از رنگ هایی مثل قهوه ای و یا طوسی و از پیش زمینه های سفید و یا لطیف استفاده کنید. همچنین اگر مخاطب آقایان هستند بیشتر از رنگ های تیره و سنگین مانند آبی یا قهوه ای مناسب تر است.

در سایت ها برای کاربران خانم بیشتر از تصاویری استفاده کنید که مناسب با احساسات آن ها باشد. زیرا خانم ها تمایل دارند تا با موضوع عکس ارتباط عاطفی برقرار کنند.

اگر می خواهید خانم های  با کسب و کار موفق را جذب کنید، از تصاویر  خانم هایی که کسب وکار موفق داشته اند استفاده کنید.

طراحان  سایت برای کاربران خانم بیشتر از محتواهایی استفاده کنند که واضح و ساده باشند. در عوض اقایان بیشتر تمایل دارند در سایت از موضوعات تکنیکی و فنی استفاده شود که محتوا را کمی پیچیده تر خواهد کرد.

محتوا برای مخاطبان خانم باید نسبت به سایت با کاربران آقا دوستانه تر باشد. همچنین محتوا برای آقایان باید متقاعدکننده تر و کمی جدی تر باشد.

به احساسات ماجراجویانه و کنجکاوانه خانم ها توجه کنید.

در طراحی وب سایت برای کاربران خانم توجه کنید که خانم ها نسبت به آقایان وقت آزادتری برای سر زدن به سایت و آنلاین بودن دارند. پس می توانید با در نظر گرفتن این نکتات طراحی وب سایت مناسب تری برای افزایش کسب و کار خود داشته باشید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت""طراحی سایت فروشگاهی" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: